دانشگاه مال تپه استانبول ترکیه

انتخاب دانشگاه های معتبر برای تحصیل دانشجویان مهاجر از اهمیت بسزایی برخوردار است؛ چراکه اغلب آن ها هزینه های هنگفتی را برای تحصیل در کشورهای اروپایی می پردازند. ترکیه به عنوان یک کشور اروپایی که در همسایگی ایران قرار دارد، یک انتخاب عالی برای تحصیل دانشجویان ایرانی است. این کشور از دانشگاه های عمومی و خصوصی متعددی تشکیل شده است؛ که بسیاری از آن ها از سطوح علمی بالا و کیفیت آموزش بسیار خوبی برخوردار هستند.
دانشگاه مال تپه استانبول ترکیه یکی از معتبرترین موسسات آموزشی برای تحصیل دانشجویان است؛ که سالیان زیادی است مورد توجه اغلب دانشجویان بومی و مهاجران تحصیلی قرار گرفته است. علاقه زیاد مهاجران تحصیلی ایرانی به دانشگاه مال تپه استانبول موجب شده است؛ تا در این محتوا به معرفی کامل آن بپردازیم. بنابراین؛ اگر یکی از مقاصد تحصیلی شما در کشور ترکیه، دانشگاه مال تپه است، برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

اطلاعاتی درباره دانشگاه مال تپه استانبول ترکیه

دانشگاه مال تپه استانبول، یک دانشگاه غیر دولتی با سابقه در کشور ترکیه است. زمان تاسیس دانشگاه مال تپه استانبول ترکیه سال 1997 است؛ که نشان می دهد این دانشگاه بیش از 25 سال سابقه در زمینه آموزش و پرورش دانش آموزان و دانشجویان دارد. دانشگاه خصوصی مال تپه ترکیه توسط بنیاد مرمره استانبول تاسیس شده است.
در این دانشگاه تمام برنامه های تحصیلی بر اساس نیازهای آموزشی فعلی طرح ریزی می شوند. امکان اخذ مدرک دیپلم، لیسانس، فوق لیسانس و کارشناس آموزشی در طیف وسیعی از رشته های تحصیلی وجود دارد. دانشگاه مال تپه استانبول ترکیه در بخش آسیایی این کشور قرار دارد و به دلیل داشتن آپارتمان های زیبا و لوکس در مقابل دریای مرمره، به محبوبیت بالایی دست پیدا کرده است. اگر قصد تحصیل در ترکیه را دارید، این دانشگاه انتخاب صحیحی می باشد.

دانشگاه مال تپه استانبول ترکیه

مال تپه استانبول ترکیه دانشگاهی با 9 دانشکده

دانشگاه مال تپه استانبول ترکیه با ارائه آموزش در طیف گسترده ای از رشته های تحصیلی، مانند پزشکی، هنرستان، حقوق، معماری و… دانشکده های متعددی را برای دانشجویان تاسیس کرده است؛ تا دانشجویان بتوانند در بهترین شرایط آموزشی به تحصیلات خود ادامه دهند. این دانشگاه دارای 9 دانشکده در زمینه های مختلف است.
علاوه بر این؛ دانشگاه مال تپه ترکیه دارای یک هنرستان، یک مدرسه حرفه ای، یک مدرسه تحصیلات تکمیلی و دو کالج است؛ که امکان آموزش جامع و بین رشته ای را برای دانشجویان خود فراهم کرده است. در ادامه نام 9 دانشکده مال تپه استانبول ترکیه آورده شده است:

  • پزشکی داخلی، جراحی، هوشبری، فوریت پزشکی، علوم پایه پزشکی دانشکده پزشکی مال تپه
  • معماری، معماری داخلی، طراحی کشتی و قایق دانشکده معماری و طراحی مال تپه
  • مهندسی کامپیوتر، مهندسی صنایع، مهندسی برق، مهندسی عمران، مهندسی نرم افزار، مهندسی سیستم انرژی دانشکده مهندسی و علوم طبیعی
  • اقتصاد، تجارت، تجارت و تدارکات بین المللی، علوم سیاسی و روابط بین المللی دانشکده علوم بازرگانی و مدیریت
  • روزنامه نگاری، سینما، رادیو و تلویزیون، تبلیغات، روابط عمومی، طراحی ارتباط بصری دانشکده ارتباطات
  • روانشناسی، فلسفه، جامعه شناسی، خدمات اجتماعی دانشکده علوم اجتماعی و علوم انسانی
  • آموزش ابتدایی، مشاوره، علوم تربیتی، آموزش ریاضیات ابتدایی، آموزش زبان انگلیسی و…، آموزش معلولین ذهنی دانشکده آموزش
  • حقوق دانشکده حقوق
  • انیمیشن، پویانمایی، هنرهای نمایشی، عکاسی، طراحی و گرافیک، آشپزی دانشکده هنرهای زیبا

شهریه دانشگاه مال تپه استانبول ترکیه

اگر مقاصد مهاجرتی شما برای تحصیل در مقاطع مختلف، کشورهای اروپایی است؛ اما به دلیل گران بودن هزینه تحصیلات توانایی مهاجرت به آن کشورها را ندارید؛ می توانید با اطمینان از اعتبار و کیفیت بالای آموزش در دانشگاه های ترکیه، این کشور را برای تحصیل انتخاب کنید.
دانشگاه مال تپه استانبول یکی از دانشگاه های برتر کشور ترکیه است؛ که با وجود خصوصی بودن و ارائه خدمات تفریحی و رفاهی عالی، شهریه مناسبی را برای دانشجویان بین المللی در نظر گرفته است. در ادامه لیستی از هزینه شهریه دانشکده های زیر مجموعه دانشگاه مال تپه استانبول ترکیه آورده شده است:
1. دانشکده آموزش ۱۹ تا 48 هزار لیر
2. دانشکده علوم انسانی و اجتماعی ۲۱ تا 48 هزار لیر
3. دانشکده معماری و طراحی ۲۳ تا 49 هزار لیر
4. دانشکده علوم بازرگانی و مدیریت 21 تا 23 هزار لیر
5. دانشکده ارتباطات ۲۰ تا ۲۳ هزار لیر
6. دانشکده هنرهای زیبا ۱۸ تا 42 هزار لیر
7. دانشکده مهندسی و علوم طبیعی ۲۳ تا 50 هزار لیر
8. دانشکده حقوق ۴۱ تا 55 هزار لیر
9. دانشکده پرستاری ۱۹ تا 27 هزار لیر
10. دانشکده پزشکی 36 تا 77 هزار لیر

خدمات و امکانات تفریحی و رفاهی دانشگاه مال تپه استانبول

اغلب دانشجویانی که قصد تحصیل در کشورهای خارجی را دارند؛ مایل هستند تا دانشگاهی را برای گذراندن دوران تحصیلی خود انتخاب کنند که از امکانات و خدمات رفاهی یا تفریحی قابل قبولی برخوردار باشد. دلیل اهمیت بالای امکانات رفاهی، این است که تا حد زیادی می تواند باعث کاهش هزینه های زندگی دانشجویان بین المللی یا مهاجر شود. مال تپه از جمله دانشگاه های خصوصی کشور ترکیه است که امکانات رفاهی و تفریحی فوق العاده ای را در اختیار دانشجویان قرار می دهد.
این دانشگاه دارای خوابگاه های متعددی است که دانشجویان به صورت تکی یا دو نفره می توانند در آن زندگی کنند. دانشجویان با گرفتن خوابگاه از این دانشگاه، می توانند از امکاناتی چون سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی، یخچال‌، کتابخانه و سایر تجهیزاتی که برای زندگی نیاز است؛ بهره مند شوند. در این دانشگاه بسیاری از خدمات درمانی به صورت رایگان در اختیار دانشجویان قرار می گیرد و در هر خوابگاه دانشجویان می توانند به صورت رایگان از اینترنت پر سرعت بهره مند شوند.
کسانی که قصد تحصیل در دانشگاه مال تپه استانبول ترکیه را دارند؛ می توانند از پیست های پیاده روی، باشگاه های بدنسازی، زمین های تنیس، استخر شنا و… برای گذراندن اوقات استراحت خود استفاده کنند. در این دانشگاه سالن های غذاخوری و کافه به صورت رایگان در اختیار دانشجویان قرار می گیرند. با این حال هتل ها و رستوران های معتبری در اطراف این دانشگاه وجود دارد که دانشجویان می توانند از آن ها استفاده کنند.

برای تحصیل در دانشگاه مال تپه چه شرایط و مدارکی نیاز است؟

دانشگاه مال تپه از جمله دانشگاه هایی است که سالیانه داوطلبان زیادی را از سراسر دنیا برای تحصیل در رشته های مختلف جذب می کند. کسانی که قصد تحصیل در دانشگاه ماه تپه استانبول ترکیه را دارند؛ باید معدل آن ها بالای 12 باشد. علاوه بر معدل، امکان تحصیل در این دانشگاه با قبولی در آزمون ورودی sat وجود دارد. Sat یکی از آزمون های معتبری است که بسیاری از دانشگاه های کشور ترکیه، شرط پذیرش دانشجویان بین المللی را، قبولی در این آزمون قرار می دهند.
دانشگاه مال تپه شرط پذیرش به واسطه این آزمون را کسب نمره 1000 قرار داده است. لازم به ذکر است که طبق شرایط این دانشگاه، از 1000 نمره قبولی، حداقل 600 نمره آن باید برای رشته ریاضی باشد. علاوه بر شرایط فوق، داوطلبان تحصیل در دانشگاه مال تپه استانبول باید برای پذیرش این دانشگاه، مدارک زیر را به دانشگاه ارسال کنند.
• مدرک دیپلم به همراه ریز نمرات تحصیلی
• مدرک پیش دانشگاهی به همراه ریز نمرات تحصیلی
• کپی از پاسپورت
• رسید پیش پرداخت شهریه دانشگاه
• 12 قطعه عکس
• ارائه مدرک زبان انگلیسی یا ارائه مدرک زبان ترکی

دانشگاه مال تپه استانبول ترکیه

دریافت مشاوره برای تحصیل در دانشگاه مال تپه استانبول ترکیه

در محتوای فوق به بررسی کامل دانشگاه مال تپه استانبول ترکیه پرداختیم. دانستیم که این دانشگاه با ارائه برنامه های آموزشی مختلف مطابق با سیستم آموزشی جدید، ارائه مدرک کارشناسی، دیپلم و کارشناسی ارشد برای رشته های مختلف و توافق با 626 دانشگاه از 109 کشور دنیا، می تواند مسیر پیشرفت و ترقی دانشجویان ایرانی را برای پیدا کردن شغل مناسب و تحصیل در بسیاری از کشورهای دنیا هموار کند.
اگر شما هم مایل به تحصیل در این دانشگاه خصوصی زیبا و معتبر هستید؛ می توانید با دریافت مشاوره از موسسه مهاجرت تحصیلی خسروان، نسبت به اخذ ویزای تحصیلی و اخذ پذیرش این دانشگاه اقدام کنید. موسسه مهاجرت تحصیلی خسروان با ارائه مشاوره تخصصی و بررسی شرایط شما برای تحصیل در دانشگاه مال تپه، بهترین شرایط و ساده ترین راه برای پذیرش دانشگاه ترکیه را در اختیارتان می گذارد.

 

مشاوره و ارتباط با ما

شماره تماس

۰۲۱-۵۲۷۱۶

اینستاگرام خسروان

دانشگاه های ترکیه

دانشگاه ینی یوزییل استانبول
دانشگاه یدی تپه استانبول
دانشگاه اطلس ترکیه
دانشگاه آیدین استانبول
دانشگاه ایستینیه ترکیه
دانشگاه مدیپول استانبول
دانشگاه فنر باغچه ترکیه
دانشگاه باهچه شهیر ترکیه
3 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *