قیمت پوشاک در روسیه

اگر شما هم مثل بسیاری از افراد قصد دارید به کشور روسیه مهاجرت کرده و در این کشور پیشرفته و پر جمعیت زندگی کنید، لازم است پیش از عزیمت در رابطه با هزینه زندگی در روسیه و مخارج روزمره اطلاعاتی به دست آورید. به طور کلی در هر کشوری می توان هزینه رفت و آمد، اجاره منزل، خوراک، پوشاک، رستوران و برنامه های تفریحی و… را به عنوان هزینه های زندگی محسوب کرد. ما در این مقاله قصد داریم به بررسی قیمت پوشاک در روسیه بپردازیم.

قیمت پوشاک در روسیه

خرید پوشاک در روسیه

معمولا دانشجویانی که به قصد تحصیل در روسیه به این کشور می روند، لباس های خود را نیز از بازارهای روسیه تهیه می کنند و به همین دلیل یکی از مهم ترین سوالات افرادی که به موسسه مهاجرت تحصیلی خسروان مراجعه می کنند این است که قیمت پوشاک در روسیه چطور است؟ به طور کلی لباس های برند و خارجی در کشور روسیه از قیمت بالایی برخوردار هستند و مردم روسیه تمایل بیشتری به استفاده از برندهای مشهور جهانی دارند. بنابراین در اکثر فروشگاه ها و مراکز خرید کفش و لباس های لوکس خارجی مشاهده می شود و پیدا کردن اجناس داخلی روسی سخت است.
به دلیل هزینه گمرکی بالای لباس ها، ممکن است خرید لباس های مارک و خارجی سبب افزایش هزینه زندگی دانشجویی در روسیه شود؛ با اینحال مراکز خرید و مغازه هایی نیز وجود دارند که لباس هایی با قیمت های مناسب عرضه می کنند. به طور متوسط قیمت یک دست لباس تابستانه در روسیه 264342 روبل، یک جفت کتانی نایک 529216 روبل و یک جفت کفش لویس 441895 روبل است. البته این قیمت ها در شهرهای مختلف ممکن است کمی متفاوت باشند و افرادی که قصد زندگی در روسیه را دارند می بایست با توجه به هزینه های زندگی در شهرهای مختلف این کشور دست به تصمیم گیری بزنند.

قیمت پوشاک در روسیه برای دانشجویان

سالانه داوطلبان بسیاری برای تحصیل در رشته دندانپزشکی روسیه یا پزشکی روسیه به این کشور مهاجرت می کنند و اطلاع از هزینه زندگی دانشجویی در روسیه برای آن ها اهمیت بسیار زیادی دارد. خبر خوش این است که دولت روسیه برای دانشجویان تسهیلات ویژه ای را در نظر گرفته است و با صدور کارت دانشجویی تخفیفاتی را در برخی مخارج رزمره برای آنان لحاظ می کند. دانشجویان می توانند با استفاده از کارت دانشجویی خود در استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی، خرید اینترنت، خوابگاه های دانشجویی و خرید لباس و غذا در روسیه از چند درصد تخفیف بهره مند شوند. این اقدام دولت روسیه سبب کاهش چشمگیر هزینه زندگی دانشجویی در این کشور شده و باعث جذب هرچه بیشتر داوطلبان تحصیل در روسیه می گردد.

قیمت پوشاک در روسیه

قیمت پوشاک در روسیه

ملاک تعیین قیمت پوشاک در روسیه

قیمت پوشاک در روسیه ارتباط تنگاتنگی با ارزش پول این کشور دارد؛ به این ترتیب که هرچه ارزش روبل روسیه پایین بیاید فروشندگان بیشتر ترغیب می شوند که قیمت اجناس خود را بالا ببرند. به عبارت دیگر هزینه زندگی در روسیه تابع نوسانات ارزش پول این کشور است. در سال های اخیر ارزش روبل کاهش یافته است و به دنبال این اتفاق تقاضای خریداران نیز روز به روز کاسته می شود؛ بنابراین فروشندگان چاره ای ندارند جز اینکه قیمت کالاهای خود را افزایش دهند و محصولات خود را نزدیک به 20 درصد گران تر از قیمت اصلی آن ها به فروش برسانند.
البته این نوسانات شدید قیمت ها بیشتر مربوط به شهرهای مهمی نظیر مسکو، ولادیوستوک و سنت پترزبورگ است اما در شهرهای کم جمعیت تر مثل کازان یا روستوف هزینه های زندگی به نسبت پایین تر هستند. از آنجا که اکثر دانشگاه های مهم دندانپزشکی روسیه و پزشکی روسیه در شهر مسکو قرار دارند، داوطلبان باید پیش از مهاجرت به موسسات معتبر از جمله موسسه مهاجرت تحصیلی خسروان مراجعه کرده و در رابطه با هزینه زندگی در روسیه سوال کنند.

بهترین برندهای پوشاک در روسیه

لباس های مارک و وارداتی در کشور روسیه قیمت های بالایی دارند اما همچنان جوانان این کشور علاقه زیادی به استفاده از برندهای محبوب نشان می دهند. بد نیست کسانی که قصد سفر به روسیه یا زندگی در روسیه را دارند از پرطرفدارترین برندهای موجود در این کشور مطلع باشند و با انتخاب های اغلب مردم روسیه آشنا شوند. در ادامه معروف ترین برندهای لباس در کشور روسیه معرفی شده اند:
Gosha Rubchinskiy
این برند جزو محبوب ترین برندها در روسیه است که هواداران بسیاری داشته و به عنوان نماد مد روز روسیه شناخته می شود. این برند با تصویر چاو به سایر کشورها معرفی شد و پس از آن با پیشنهاد همکاری آدیداس به این برند، شهرت آن بیش از بیش افزایش پیدا کرد. لباس های این برند در فروشگاه KM20 به فروش می رسند.

Outlaw
برند اوتلا از برندهای نوظهور در بازار پوشاک روسیه است که با استقبال گسترده مردم روبرو شد و در مدت زمان کمی به یک برند مشهور تبدیل گشت. با توجه به آب و هوای سرد کشور روسیه علت عمده محبوبیت برند اوتلا استفاده از خزهای مرغوب و جنس ضخیم لباس های زمستانه است. این برند مورد پسند بسیاری از مردم روسیه و حتی افراد سخت پسند قرار گرفته و جایگاه خود را طی سی سال اخیر در بین معروف ترین برندهای خارجی در این کشور حفظ کرده است.

نینا دی
لباس های برند نینا دی جزو پرطرفدارترین برندهای خارجی در کشور روسیه هستند که جوانان روسی بسیاری به خرید لباس های آن علاقه نشان می دهند. این برند توسط نینا نرتینا و دنیس پوپیس تولید شده است که به عنوان بهترین طراحان لباس معاصر در دنیا شناخته می شوند.

قیمت پوشاک در روسیه

قیمت پوشاک در روسیه

سخن پایانی

خرید پوشاک یکی از مهم ترین و اجتناب ناپذیر ترین بخش های هزینه زندگی در روسیه است که لازم است افراد پیش از مهاجرت به روسیه با شرایط آن آشنایی کامل داشته باشند. به ویژه برای افرادی که به قصد تحصیل در روسیه به این کشور عزیمت می کنند ضروری است که مخارج خود را مدیریت کنند. در این مقاله به قیمت پوشاک در روسیه، شرایط تخفیف ویژه برای دانشجویان و چند تا از بهترین برندهای لباس موجود در روسیه اشاره کردیم. موسسه مهاجرت تحصیلی خسروان با اطلاع از اهمیت هزینه زندگی در کشور روسیه، تلاش می کند تا در رابطه با مخارج زندگی در روسیه، اطلاعات جامع و به روز را در اختیار دانشجویان متقاضی مهاجرت و خانواده های آن ها قرار دهد.

مشاوره و ارتباط با ما

02188971928 | 02188963291

whatsapp: 09058680662

اینستاگرام خسروان

جدیدترین مطالب

معرفی کشور رومانی
ارزانترین دانشگاه پزشکی روسیه
تحصیل رایگان پزشکی در روسیه
ارزانترین کشور تحصیل پزشکی بدون کنکور
هزینه تحصیل پزشکی در اروپا
تحصیل در رومانی بدون مدرک زبان
تحصیل پزشکی بدون محدودیت سنی
مزایای تحصیل در رومانی
2 پاسخ
  1. سمانه بابالویی
    سمانه بابالویی گفته:

    برای راحتی خودتون بهتره فقط وسایل ضروری با خودتون بردارید چون بار زیاد خیلی اذیتتون میکنه ولی حتما لباس گرم با خودتون بردارید

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *