برنامه های کاربردی سفر به روسیه

در این مقاله میخواهیم به نرم افزارهایی که برای زندگی کردن در روسیه به آن ها نیاز دارید بپردازیم.

با این برنامه های کاربردی به زندگی جدید خود در روسیه  را راحت تر کنید. از حمل و نقل گرفته تا یادگیری زبان، در کمترین زمان خود را در خانه احساس خواهید کرد.

چه امروز صبح وارد روسیه شده باشید و چه خود را یک شهروند روسیه بدانید، همیشه راه هایی برای آسان کردن زندگی شما وجود دارد. شاید بخواهید سریعتر کارهایتان را انجام دهید، زبان روسی خود را تقویت کنید یا حتی امور مالی خود را سازماندهی کنید. خوشبختانه، برنامه هایی برای کمک به همه این موارد وجود دارد  و فقط لازم است آن ها را روی تلفن همراه هوشمندتان نصب کنید.

برنامه های کاربردی سفر به روسیه حمل و نقل عمومی

Yandex metro

پس از مهاجرت شما در شهر جدیدی هستید، اما چگونه راه خود را پیدا خواهید کرد؟ خوشبختانه، بسیاری از برنامه های حمل و نقل روسی و بین المللی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. آنها مانند یک نقشه تعاملی هستند که بهترین مسیر را برای رسیدن به مقصد به شما نشان می دهد. حتی آنها می توانند بهترین گزینه های حمل و نقل عمومی را به شما نشان دهند و شما را در مورد تاخیرها، تعمیر و نگهداری و موارد دیگر مطلع کنند.

Yandex metro سیستم حمل و نقل 8 شهر بزرگ روسیه را(از جمله مسکو و سن پترزبورگ) در سیستم خود ثبت دارد.

سایر برنامه های مهم حمل و نقل عمومی در روسیه:

 Yandex.Maps  – نمایش مسیرها و حمل و نقل از بزرگترین موتور جستجوی روسیه

Mosty Peterburga (Мосты Петербурга) –  به شما کمک می کند تا بدانید که  کدام پل های سن پترزبورگ در حال حاضر باز هستند و دیگر هرگز در سمت اشتباه رودخانه گیر نمی کنید.

برنامه های کاربردی سفر به روسیه

برنامه های کاربردی سفر به روسیه

برنامه های کاربردی سفر به روسیه یادگیری زبان

Babble

یکی از بهترین راه ها برای استقرار در زندگی جدید خود در روسیه، یادگیری زبان است. بی شک برنامهBabble  بهترین نرم افزار برای یادگیری زبان روسی می باشد. این برنامه به شما در همه چیز کمک می کند، از خواندن برچسب ها در سوپرمارکت محلی روسیه تا درخواست وام مسکن. و اگر به اندازه کافی هیجان انگیز نیست، حتی به شما کمک می کند دوستان جدیدی پیدا کنید.

استفاده از اپلیکیشن یک راه سریع و آسان برای شروع یادگیری زبان است. معمولاً با شرکت در آزمون تعیین سطح شروع می‌کنید و سپس با اصول اولیه آشنا می‌شوید. به عنوان مثال، Babbel یک برنامه آنلاین آموزش زبان است که توسط کارشناسان آموزش زبان طراحی شده است. با نصب این برنامه بر روی تلفن شما، می‌توانید در مدت پنج دقیقه در روز مقداری زبان روسی را یاد بگیرید، با مجموعه‌ای از دوره‌هایی که می‌توانید مطابق با نیازهای زبان منحصر به فرد خود تنظیم کنید. این یک راه کم فشار و راحت برای شروع کار است.

سایر برنامه های کاربردی برای یادگیری زبان

Duolingo – درس های کوتاه برای یادگیری عبارات مفید

Yandex.Translate – جملات، عبارات و موارد دیگر را با Yandex ترجمه کنید

Google Translate – ابزار ترجمه آنلاین معروف گوگل

برنامه های کاربردی سفر به روسیه

برنامه های کاربردی سفر به روسیه

برنامه های کاربردی سفر به روسیه خرید از فروشگاه

Avito.ru

یکی از معایب مهاجرت به خارج از کشور این است که می تواند هزینه زیادی داشته باشد.   این برنامه به شما کمک می کند تا هزینه های خود را به میزان زیادی کاهش دهید. Avito.ru بهترین فروشگاه های اطرافتان را به شما معرفی می کند. قابلیت خرید آنلاین و خرید کالای دست دوم را نیز این برنامه در اختیار شما قرار می دهد.

اگر به دنبال وب سایت و برنامه ای هستید که بتواند مقداری روبل را ذخیره کند، چرا Avito.ru را بررسی نکنید؟ این برنامه دومین سایت بزرگ طبقه بندی آنلاین در جهان است که قیمت های پایینی را برای کالاهای دست دوم ارائه می دهد. و اگر در زندگی خود به چیزی بیشتر از خرید نیاز دارید، می توانید شغل، املاک، آگهی های شخصی و بسیاری موارد دیگر را نیز بیابید. متأسفانه، برنامه و وب‌سایت فقط به زبان روسی در دسترس هستند، اما تمرین زبان خوبی برای شما است.

سایر برنامه های مهم خرید در روسیه:

OZON.ru – به عنوان یک کتابفروشی آنلاین شروع به کار کرد و اکنون یکی از بزرگترین فروشگاه های آنلاین در روسیه است

Wildberries – بزرگترین خرده فروش آنلاین روسیه

Yandex.Market – یک سایت خرید از Yandex

برنامه های کاربردی سفر به روسیه

برنامه های کاربردی سفر به روسیه

برنامه های کاربردی سفر به روسیه پیام رسان و شبکه اجتماعی

whatsapp و telegram

این دو برنامه کاربردی که احتمالا با آن ها آشنایی دارید مهم ترین و پر استفاده ترین پیام رسان ها در کشور روسیه می باشد.همچنین اینستاگرام و تیک تاک مهم ترین برنامه های شبکه اجتماعی درروسیه می باشد.

برنامه های کاربردی سفر به روسیه

برنامه های کاربردی سفر به روسیه

برنامه های کاربردی سفر به روسیه سفارش غذا

Delivery Club

روسیه می تواند بسیار بسیار سرد شود. بنابراین جای تعجب نیست که غذاهای روسی دلچسب و گرم است. وقتی در زمستان روسیه نیاز به استراحت پس از یک روز کاری طولانی در محل کار دارید، چه چیزی بهتر از سفارش یک غذای خوشمزه در خانه خود می تواند باشد؟ اگر غذای روسی مورد علاقه شما نیست، در شهرهای بزرگتر، انواع گزینه ها از جمله غذای گرجی، غذاهای آسیای مرکزی، فست فود و غیره را در این برنامه خواهید یافت.

Delivery Club پرکاربردترین برنامه تحویل غذا در روسیه است. این برنامه در بسیاری از شهرهای روسیه در دسترس می باشد، بنابراین حتی اگر در بالای دایره قطب شمال در مورمانسک هستید، بهانه ای برای سفارش ندادن پیتزا ندارید. در سال های اخیر، Delivery Club دامنه خود را گسترش داده است، بنابراین می توانید لوازم آرایشی، دارو و سایر محصولات خانگی را مستقیماً در خانه خود تحویل بگیرید.

برنامه های کاربردی سفر به روسیه

برنامه های کاربردی سفر به روسیه

برنامه های کاربردی سفر به روسیه حمل و نقل

Velobike

رفت و آمد در مسکو و سایر شهرهای روسیه نسبتاً ساده است، زیرا گزینه های حمل و نقل عمومی زیادی وجود دارد. اما اگر به دنبال انعطاف‌پذیری و پایداری بیشتر هستید، روسیه پاسخ این سوال را دارد. با وجود آب و هوا و ترافیک، دوچرخه سواری در سال های اخیر به طور فزاینده ای محبوب شده است. و مجبور نیستید برای دوچرخه‌های جاده‌ای رده بالا دست و پنجه نرم کنید – به عنوان مثال، مسکو دوچرخه‌هایی برای کرایه دارد. پس چرا هنگام سفر در شهر تناسب اندام نداشته باشید؟

اگر به پایتخت روسیه می‌روید، برنامه Velobike، برنامه اشتراک‌گذاری دوچرخه شهر مسکو را حتما دانلود کنید. همانطور که احساس خانه جدید خود را پیدا می کنید، به زودی متوجه خواهید شد که ایستگاه های دوچرخه در سراسر شهر پراکنده شده اند. خوشبختانه، این بدان معناست که می‌توانید تقریباً در هر نقطه‌ای دوچرخه را بردارید و به مقصد خود برسید. برنامه Velobike به شما امکان می دهد ثبت نام کنید و از طریق تلفن خود پرداخت کنید، همچنین ایستگاه های اتصال و پیشنهادات مسیر را پیدا کنید.

سایر برنامه های مهم حمل و نقل در روسیه:

 Rentalcars.com – معاملات اجاره خودرو را پیدا و مقایسه کنید

Yandex.taxi – برترین برنامه تاکسی در روسیه، برای هر زمان که نیاز به تاکسی داشته باشید

City-Mobil – تاکسی، اشتراک خودرو، و اسکوترهای الکترونیکی

برنامه های کاربردی سفر به روسیه

برنامه های کاربردی سفر به روسیه

برنامه های کاربردی سفر به روسیه انتقال پول

wise

ممکن است بخواهید هنگام مهاجرت به روسیه یک حساب بانکی باز کنید. این به شما آزادی ثبت نام برای قراردادهای موبایل و اینترنت را می دهد و به شما امکان می دهد صورتحساب های خود را راحت تر پرداخت کنید. با این حال، انتقال پول خود از یک کشور دیگر می تواند چالش برانگیز باشد. اما نگران نباشید با این اپلیکیشن انتقال بین المللی می توانید بر استرس انتقال پول غلبه کنید.

اگر به روسیه پول می‌فرستید، wise انتخاب خوبی است. اگرچه آنها در حال حاضر نقل و انتقالات را از روسیه به کشور دیگر ارائه نمی دهند، خدمات آنها می تواند در هنگام راه اندازی زندگی جدید خود در روسیه مفید باشد. علاوه بر هزینه های انتقال کم، آنها خدمات سریعی را هنگام ارسال پول از یک حساب بانکی خارجی به یک حساب روسی ارائه می دهند.

سایر برنامه های مهم برای انتقال پول

Sberbank – بزرگترین بانک روسیه، با برنامه ای که به شما امکان می دهد پول خود را مدیریت کنید، صورتحساب ها را پرداخت کنید و ارزها را مبادله کنید.

Monito – خدمات انتقال را مقایسه کنید و اطلاعات به روز را در مورد ارزان ترین راه های ارسال پول بیابید.

برنامه های کاربردی سفر به روسیه

برنامه های کاربردی سفر به روسیه

برنامه های کاربردی سفر به روسیه انجام کارهای اداری

Gosuslugi (Госуслуги)

اگر برای مدت طولانی در روسیه می‌مانید، احتمالاً در برخی مواقع باید از خدمات دولتی استفاده کنید. اگر به دنبال درخواست مجوزهایی مانند گواهینامه رانندگی روسیه هستید، یا اگر می خواهید در مورد قوانین کار روسیه اطلاعاتی کسب کنید، این برنامه را حتما نیاز دارید. برخورد با بوروکراسی روسی ممکن است دورنمای دلهره‌آوری داشته باشد. اما اپلیکیشنی که معرفی کردیم می تواند کارهایتان را بسیار راحت تر کند.

گوسوسلوگی (Госуслуги) پورتال خدمات دولتی روسیه است که به شما امکان می دهد تمام خدمات عمومی خود را در یک مکان مشاهده کنید.  این برنامه شما را از گذراندن ساعت ها وقت خود در صف نهادهای دولتی نجات می دهد.

برنامه های کاربردی سفر به روسیه

برنامه های کاربردی سفر به روسیه

برنامه های کاربردی سفر به روسیه خرید بلیط

RZD (РЖД)

این برنامه به شما کمک می کند که بلیط های هواپیما،قطار اتوبوس و … را تهیه کنید.

گرفتن قطار در روسیه یک ماجراجویی واقعی است. می توانید با دانلود RZD برای مسافران – برنامه راه آهن روسیه، زندگی خود را آسان تر کنید. به شما امکان می دهد جدول زمانی قطار را مشاهده کنید، مسیرها را برنامه ریزی کنید و بلیط رزرو کنید. همچنین از تاخیرها و تغییرات مطلع خواهید شد، زیرا به‌روزرسانی‌ها و اطلاعات منظم درباره ایستگاه‌ها را ارائه می‌دهد.

سایر برنامه های مهم تهیه بلیط در روسیه

BlaBlaCar – اشتراک‌های سواری را پیدا کنید و بلیط اتوبوس را به صورت آنلاین رزرو کنید.

Tutu.ru – گزینه های سفرهای طولانی مدت را به صورت آنلاین از جمله پرواز، بلیط قطار، اتوبوس و تور پیدا کنید.

برنامه های کاربردی سفر به روسیه

برنامه های کاربردی سفر به روسیه

برنامه های کاربردی سفر به روسیه پخش فیلم

Okko

شما میتوانید تمام برنامه های تلوزیون بین المللی روسیه، فیلم و سریال های روسی و خارجی، مسابقات ورزشی و … را در این برنامه ببینید.

Okko یکی از اصلی ترین پلتفرم های استریم روسیه است که دارای اپلیکیشن تلفن همراه نیز می باشد. وقتی ثبت نام می کنید، غرق سریال ها و فیلم های روسی می شوید. با این حال، آنها طیف وسیعی از فیلم‌های بین‌المللی را نیز ارائه می‌دهند که برخی به روسی دوبله شده‌اند، اما برخی دیگر به زبان اصلی خود در دسترس هستند. طرفداران ورزش همچنین مسابقات بین المللی زیادی برای سرگرم شدن پیدا خواهند کرد.

سایر برنامه های مهم پخش فیلم در روسیه :

نتفلیکس – این سرویس پخش جهانی در روسیه نیز در دسترس می باشد.

برنامه های کاربردی سفر به روسیه.

مشاوره و ارتباط با ما

02188971928 | 02188963291

whatsapp: 09058680662

اینستاگرام خسروان

جدیدترین مطالب

معرفی کشور رومانی
ارزانترین دانشگاه پزشکی روسیه
تحصیل رایگان پزشکی در روسیه
ارزانترین کشور تحصیل پزشکی بدون کنکور
هزینه تحصیل پزشکی در اروپا
تحصیل در رومانی بدون مدرک زبان
تحصیل پزشکی بدون محدودیت سنی
مزایای تحصیل در رومانی
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *