یادگیری زبان روسی

کشور روسیه از جمله کشورهایی است که زبان انگلیسی از نفود بسیار کمی در آنجا برخوردار است و درواقع کمتر کسی در روسیه به زبان انگلیسی تسلط دارد. به همین دلیل است که شما برای مهاجرت و زندگی در روسیه می بایست حتما زبان روسی را بیاموزید چون با زبان انگلیسی نمی توانید در این کشور از پس امور روزمره خود بربیایید. حتی اگر قصد تحصیل در کشور روسیه را هم داشته باشید احتمالا می دانید که تقریبا همه دانشگاه های روسیه، دروس خود را به زبان روسی ارائه می کنند و دانشجویان چاره ای ندارند جز اینکه زبان روسی را یاد بگیرند. همین دلایل سبب شده تا موسسه مهاجرت تحصیلی خسروان به فکر بیافتد و پکیج کتاب زیست و شیمی پادفک را جهت استفاده ی دانشجویان عزیز تهیه کند.

یادگیری زبان روس سخته؟

افراد معمولا تصور می کنند که یادگیری زبان روسی دشوار است و فرایند سختی دارد؛ اما لازم است اشاره کنیم که طبق آمارهای به دست آمده زبان روسی از بسیاری از زبان ها مثل چینی، ژاپنی و عربی آسان تر است. به این دلیل که زبان روسی فقط 33 حرف الفبا دارد و هر حرف آوای به خصوص و شکل ظاهری مشخصی دارد که ترکیبات و کلمه های ساده ای را تشکیل می دهند. در ضمن جالب است بدانید که در قواعد دستور و ساختار جملات زبان روسی همانند قواعد انگلیسی سختگیری چندانی وجود ندارد و با عوض کردن جای اجزای جمله هیچ اشکالی در معنی مورد نظر شما ایجاد نمی شود.
اگر قصد تحصیل در روسیه را داشته باشید معمولا در دوره پادفک دانشگاه انتخابی خود با زبان روسی به طور کامل آشنا خواهید شد اما از آنجا که ممکن است یادگیری مفاهیم تخصصی و اصطلاحات علمی به زبان روسی کمی دشوار باشد، موسسه مهاجرت تحصیلی خسروان پکیج های ویژه ای را آماده کرده است که به کمک آن ها می توانید به سادگی دروس تخصصی پادفک را بیاموزید. این محصولات شامل پکیج زیست و شیمی پادفک، فیلم آموزش شیمی پادفک و فیلم آموزش زیست پادفک است که مفاهیم درسی دوره پادفک را به همراه ترجمه فارسی در اختیار شما داوطلبان گرامی قرار می دهد و کمک می کند تا دوره پادفک خود را با نمره خوبی بگذرانید و وارد دانشگاه مورد علاقه تان در کشور روسیه شوید.

یادگیری زبان روسی

یادگیری زبان روسی

یادگیری زبان روسی چقدر طول می کشه؟

اینکه در چه مدت زمانی بتوانید به زبان روسی تسلط پیدا کنید، کاملا بستگی به این دارد که روزانه یا ماهانه چه مقدار برای یادگیری وقت می گذارید. علاوه بر این تجربه ثابت کرده است که یادگیری زبان روسی و سایر زبان ها از طریق محتواهای چند رسانه ای مثل فیلم های آموزشی، کتاب های تصویری و فایل های صوتی چند برابر موثر تر است و نتیجه مطلوب تری خواهد داشت. در حقیقت می توان گفت اگر روزانه فقط دو ساعت از وقت خود را به تماشای ویدیوهای آموزشی زبان روسی بگذرانید، بیش از زمانی که هفته ای یک روز در کلاس روسی شرکت کنید موثر خواهد بود. به همین دلیل است که تیم آموزشی موسسه مهاجرت تحصیلی خسروان همواره به مطالعه مستمر تاکید دارد.
استفاده از پکیج کتاب زیست و شیمی پادفک به ویژه برای داوطلبان پزشکی روسیه و علاقه مندان به دندانپزشکی روسیه بسیار لازم و ضروری است. این پکیج شامل کتاب های تمام رنگی زیست و شیمی پادفک است که مطالب را به صورت جامع و مطابق با دروس پادفک روسیه شرح داده و در ضمن آموزش تلفظ صحیح اصطلاحات تخصصی به زبان روسی ازطریق اسکن بارکد های موجود در کتاب امکان پذیر است. همچنین با خرید پکیج فیلم آموزش شیمی پادفک و فیلم آموزش زیست پادفک می توانید از ساعت ها تدریس تخصصی اساتید دانشگاه های روسیه به همراه ترجمه فارسی بهره مند شوید و در مطالب درسی پادفک به تسلط کافی برسید.

چجوری زبان روسی یاد بگیریم

در چند سال اخیر افراد زیادی برای تحصیل در رشته پزشکی روسیه یا دندانپزشکی روسیه اقدام کرده اند و می توان گفت این روزها تحصیل در روسیه به یکی از اهداف مهم خیلی از دانشجویان تبدیل شده است. دانشگاه های روسیه از اعتبار و سطح علمی بالایی برخوردار هستند و هزینه زندگی دانشجویی در روسیه به نسبت کشورهای اروپایی به صرفه تر است. از همین رو دانشجویان بسیاری از موسسه مهاجرت تحصیلی خسروان در رابطه با تحصیل در روسیه مشاوره دریافت می کنند.
یکی از سوالاتی که تقریبا همه داوطلبان می پرسند این است که:” چجوری زبان روسی یاد بگیریم؟”. برای یادگیری زبان روسی راه های مختلفی از جمله استفاده از کتاب های خودآموز زبان روسی، فیلم های آموزشی یوتیوب، پادکست های روسی، تماشا کردن شبکه های تلویزیونی روسی و… وجود دارد اما اگر قصد دارید مطالب درسی دوره پادفک را به طور عمیق و مفهومی یاد بگیرید، پیشنهاد ما پکیج کتاب زیست و شیمی پادفک است. این کتاب ها همه ی مطالب دوره پادفک روسیه را به صورت گام به گام و همراه با توضیحات فارسی به شما آموزش می دهند و با اسکن بارکد مربوط به هر صفحه می توانید تلفظ روسی اصطلاحات تخصصی آن مبحث را نیز بشنوید.
همچنین متقاضیان تحصیل در روسیه می توانند به کمک فیلم آموزش زیست پادفک و فیلم آموزش شیمی پادفک مباحث تخصصی رشته های دندانپزشکی روسیه و پزشکی روسیه را در کمترین زمان ممکن بیاموزند و خود را برای آزمون ورودی برترین دانشگاه های روسیه آماده کنند. علاوه بر این شما با شرکت در آزمون پایان هر فصل می توانید سطح یادگیری خود را بسنجید و شاهد نتیجه شگفت انگیز این پکیج ها باشید.

یادگیری زبان روسی

یادگیری زبان روسی

سخن پایانی
یادگیری زبان روسی آنطور که به نظر می رسد سخت نیست و اگر هدف شما تحصیل در دانشگاه های معتبر کشور روسیه باشد، یادگیری این زبان برای شما از هرچیزی واجب تر است. چرا که برای شرکت در آزمون ورودی دانشگاه، درک بهتر مطالب درسی و حتی زندگی در روسیه به یادگیری زبان روسی احتیاج خواهید داشت. موسسه مهاجرت تحصیلی خسروان، استفاده از پکیج کتاب زیست و شیمی پادفک، فیلم آموزش زیست پادفک و فیلم آموزش شیمی پادفک این مجموعه را پیشنهاد می کند و در تلاش است تا با تهیه بسته های آموزشی مفید تر به دانشجویان برای رسیدن به هدف خود کمک کند.

مشاوره و ارتباط با ما

02188971928 | 02188963291

whatsapp: 09058680662

اینستاگرام خسروان

جدیدترین مطالب

معرفی کشور رومانی
ارزانترین دانشگاه پزشکی روسیه
تحصیل رایگان پزشکی در روسیه
ارزانترین کشور تحصیل پزشکی بدون کنکور
هزینه تحصیل پزشکی در اروپا
تحصیل در رومانی بدون مدرک زبان
تحصیل پزشکی بدون محدودیت سنی
مزایای تحصیل در رومانی
2 پاسخ
  1. Hossein
    Hossein گفته:

    واقعا کتابهاتون عالی هستن
    با تعریف یکی از دوستانم قصد دارم فیلم هاتونم خریداری کنم
    چون از کتاب هاتون خیلی راضی بودم

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *