بهترین کشور برای تحصیل

به نظر شما بهترین کشور برای تحصیل کجاست؟

افراد بسیاری در زمانها و سن های مختلف تصمیم به مهاجرت برای کار، زندگی و تحصیل در خارج از کشور میگیرند. و مطمئنا به دنبال بهترین کشور برای مهاجرت هستند. هدف از مهاجرت تمامی این افراد رسیدن به زندگی بهتر در همه زمینه ها می باشد. کشور انتخابی شما تاثیر زیادی در زندگی و آینده شما و خانواده تان دارد. به همین خاطر میباید درباره بهترین کشور برای مهاجرت اطلاعات لازم را کسب کنید.

در سالهای اخیر افرادی که از سطح آموزشی پایین دانشگاه و امکانات و رفاه اجتماعی در ایران ناراضی هستند به دنبال بهترین کشور برای تحصیل میگردند. و یکی از مواردی که برای مهاجرت به آن اهمیت میدهند انتخاب کشوری مناسب برای تحصیل می باشد که بعد از پایان تحصیلات بتوانند در همان کشور کار و زندگی کنند.

معیارهای انتخاب بهترین کشور برای تحصیل

اصلی ترین و مهمترین معیار انتخاب بهترین کشور برای تحصیل هدف متقاضی برای مهاجرت تحصیلی است، ممکن است بخواهید بعد از فارغ التحصیلی در آن کشور بمانید و زندگی کنید، شما باید بعد از بررسی سطح آموزشی، هزینه ها و امکانات تحصیل، مقدار رفاه در زندگی ، نرخ بیکاری و فرصت های شغلی آن کشور را هم مورد بررسی قرار دهید.

اصولا دانشگاه های کشور های آمریکایی و اروپایی از اعتماد و اعتباری جهانی برخوردار هستند که دانشجویانی که از دانشگاه های این کشورها فارغ التحصیل میشوند، میتوانند در همان کشورها و یا در هر کشوری قصد زندگی دارند با درآمد بالا مشغول به کار شوند.

افرادی که در کشورهای اروپایی یا آمریکایی فارغ التحصیل شدند اگر به ایران برگردند نسبت به افرادی که در دانشگاه های ایران فارغ التحصیل شدند از موقعیت شغلی و مالی بهتری برخوردار هستند.

اگر به دنبال کشور مناسبی برای تحصیل هستید در درجه اول می بایست به سطح آموزشی، هزینه ی تحصیل و زندگی در آن کشور و رتبه بندی جهانی، دانشگاه های آن کشور را مورد بررسی قرار دهید.

از دیگر مواردی که باید به آن توجه کرد اعتبار آن کشور در ایران و دیگر کشورها می باشد. اعتبار از لحاظ مدرک تحصیلی، که دانشجو بعد از فارغ التحصیلی مدرکش در دیگر کشورها و ایران معتبر باشد. از جهتی دیگر متقاضی باید کشور و شهری را برای مهاجرت انتخاب کند که امنیت بالایی داشته باشد. از لحاظ درآمد و هزینه مقرون به صرفه باشد و از نظر فرهنگی با کشور ایران تشابهاتی داشته باشد.

موسسه حقوقی خسروان کشور روسیه را بهترین کشور برای تحصیل به همراهان خود پیشنهاد میدهد.

بهترین کشور برای مهاجرت

بهترین کشور برای مهاجرت

مشاوره و ارتباط با ما

02188971928 | 02188963291

کشور روسیه نهمین کشور پرجمعیت جهان و بزرگترین کشور روی زمین است.

روسیه با 14 کشور اروپایی و آسیایی مرز مشترک زمینی دارد. اختلاف زمانی شرقی ترین نقطه این کشور تا غربی ترین نقطه آن تقریبا 9 ساعت برآورد شده است.

رشد جمعیت در روسیه پایین می باشد و تعداد افراد جوان این کشور بسیار کمتر از پیرها می باشد.همین امر دلتمردان روسیه را به جذب مهاجر هدایت کرده است.

نزدیکی روسیه به ایران، مورد تایید بودن بهترین دانشگاه های روسیه در ایران، امکان تحصیل به زبان انگلیسی، امکان ورود به دانشگاه بدون آزمون ورودی روسیه را گزینه بهترین کشور برای تحصیل دانشجویان ایرانی متقاضی مهاجرت میکند.

کدام کشور برای تحصیل پزشکی بهتر است؟

روسیه می تواند بهترین کشور برای تحصیل پزشکی و یکی از گزینه های انتخابی مهم و اصلی دانشجویان علاقمند به پزشکی باشد. از مزیت های انتخاب روسیه برای تحصیل پزشکی، ارزان بودن شهریه دانشگاه ها است. در روسیه دانشگاه های برتر بسیاری وجو دارد که سطح علمی و تحقیقاتی بالایی دارند.

دانشگاه هایی مثل کازان، لمونوسف، رودن، نوسیبریسک، پیراگوا و پاولوف که در رشته هایی مانند پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی از جایگاه بالایی برخوردار هستند.

بهترین کشور برای تحصیل پزشکی

بهترین کشور برای تحصیل پزشکی

نکته ارزشمند و مهم بعدی درباره دانشگاه های روسیه این است که دانشجو میتواند در برخی از دانشگاه های روسیه، رشته پزشکی را به زبان انگلیسی بخواند. به همین خاطر الزامی برای تسلط به زبان روسی و داشتن مدرک معتبر زبان برای پذیرش در دانشگاه نمی باشد.

تحصیل در روسیه 

مزایای بهترین کشور برای تحصیل پزشکی

امکان تحصیل بدون شرط معدل

امکان تحصیل بدون شرط سنی

امکان تحصیل بدون آزمون ورودی

امکان تحصیل به زبان انگلیسی بدون مدرک زبان معتبر (آیلتس یا تافل)

امکان تحصیل در رشته های پزشکی دانشگاه های روسیه با داشتن دیپلم تجربی و ریاضی

اکثر دانشگاه های روسیه مورد تایید وزارت بهداشت ایران هستند

کمترین هزینه زندگی و تحصیل در روسیه نسبت به کشورهای اروپایی و آمریکایی

اخذ پذیرش تحصیلی و ویزا آسان تر و راحتتر نسبت به دیگر کشورها

پرواز مستقیم از ایران به مسکو با کمترین هزینه

اعتبار دانشگاه های روسیه در سطح بین المللی

اکثر دانشگاه های روسیه دارای خوابگاه اختصاصی با امکانات رفاهی بالا می باشند

امکان تحصیل رایگان و بورسیه تحصیلی در دانشگاه های روسیه

امکان تحصیل به زبان روسی و انگلیسی

امن بودن کشور روسیه

نزدیکی فرهنگ و آداب و رسوم مردم کشور روسیه با مردم ایران

وجود دانشجویان ایرانی در دانشگاه های روسیه

تحصیل رایگان پزشکی در روسیه

سالانه تعداد زیادی متقاضی تحصیل رشته پزشکی، دانشگاه های روسیه را برای تحصیل انتخاب میکنند. تحصیل در کشور روسیه هزینه های پایینی دارد. اگر شرایط تحصیل پزشکی در بهترین دانشگاه های روسیه را دارید با مشاوران موسسه خسروان از طریق تماس یا واتساپ در ارتباط باشین تا انتخابی مطمئن در بهترین کشور برای مهاجرت و بهترین کشور برای تحصیل پزشکی داشته باشید.

تحصیل رایگان پزشکی در روسیه

آیا تحصیل رایگان پزشکی در روسیه امکان پذیر می باشد؟

آیا شرط معدل برای تحصیل رایگان پزشکی در روسیه وجود دارد؟

این سئوالات حتما ذهن افرادی که قصد تحصیل رایگان پزشکی در روسیه دارند را درگیر کرده است.

بورسیه های متفاوتی که در زمینه یادگیری و آموزش زبان روسی و تحقیقات در این زمینه که دارای برنامه های پژوهشی هستند برای تحصیل رایگان پزشکی در روسیه به دانشجویان ارائه میشود.

بورسیه تحصیلی برای دانشجویانی که تحقیقات آزاد و مستقل در مدت 3-8 ماه در کشورهای اروپای شرقی یا آسیای مرکزی دارند، از خدمات تحصیلی بهره میبرند.

دانشجویان خارجی در کشور روسیه میتوانند رایگان تحصیل کنند. آنها میتوانند از چند راه که برای تحصیل رایگان در روسیه وجود دارد، استفاده کنند.

یکی از راه های گرفتن بورسیه، شرکت در المپیادهایی است که توسط دانشگاه های روسیه برگزار می شود و برگزیدگان مسابقات المپیاد بدون نیاز به شرکت در آزمون ورودی در دانشگاه پذیرش میگیرند و دارای شرایط لازم برای تحصیل رایگان و یا بعضی از مزایای تحصیلی می باشند.

خارجیان میتوانند برای اخذ بورسیه دولتی در روسیه اقدام کنند.

دانشجویان بین المللی میتوانند از تمامی شرایط بالا برای تحصیل رایگان بهرمند شوند ولی باید این را در نظر بگیرند که هزینه سفر به کشور روسیه، مسکن، خورد و خوراک و بیمه پزشکی را خودشان پرداخت نمایند.

دولت روسیه سالانه 15000 جایگاه بورسیه در دانشگاه های خود برای دانشجویان خارجی در مقاطع مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری و دیگر مقاطع در نظر میگیرد. تا دانشجویان بتوانند با استفاده از سهمیه دولتی به  تحصیل رایگان در دانشگاه های روسیه استفاده کنند.

اگر میخواهید برای تحصیل پزشکی در روسیه اقدام کنید و شرایط آن اطلاع پیدا کنید، درخواست خود را در دیدگاه برای ما بفرستید یا با مشاوران ما تماس بگیرید.

تحصیل دندانپزشکی در روسیه 

جدیدترین مطالب

معرفی کشور رومانی
ارزانترین دانشگاه پزشکی روسیه
تحصیل رایگان پزشکی در روسیه
ارزانترین کشور تحصیل پزشکی بدون کنکور
هزینه تحصیل پزشکی در اروپا
تحصیل در رومانی بدون مدرک زبان
تحصیل پزشکی بدون محدودیت سنی
مزایای تحصیل در رومانی
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *