10 مکان دیدنی در روسیه

با 10 مکان دیدنی روسیه آشنا شوید.

با تحصیل در روسیه ، با یک تیر ، دو هدف بزنید.هم دانش خود را افزایش داده و مدرک بین المللی بگیرید و هم مکان های دیدنی و برتر روسیه را ببینید.

با شرایط تحصیل در روسیه آشنا هستید؟

پیشنهاد میکنم مطالب زیر را مطالعه کنید.

سیر تا پیاز تحصیل در روسیه

تحصیل در روسیه

مدارک ثبت‌نام و پذیرش در دانشگاه‌های روسیه 

روسیه جزو کشورهای توریستی است که سالانه بیش از 5000 نفر برای بازدید از مکان های دیدنی و گردشگری به آن سفر میکنند.

بیش از 2000 نفر ایرانی سالانه برای تحصیل همچنین گردشگری به روسیه سفر میکنند.

امروز شما را با 10 مکان دیدنی روسیه که در روسیه و همچنین در دنیا بسیار معروف هستند را خدمتتان معرفی کنیم.

با ما همراه باشید.

کرملین ومیدان سرخ

کرملین و میدان سرخ

این نمادی از کل کشور است ، نه فقط مسکو. کرملین قدیمی ترین قسمت شهر است که شاهزاده بزرگ یوری دولگوروکی قلعه ای در آن احداث کرده است که اولین بار در سال 1147 در تواریخ ذکر شده است. کرملین مجموعه ای از ساختمانهای قرن پانزدهم تا نوزدهم را شامل می شود ، از جمله کاخ بزرگ کرملین ، اتاق جنگ افزار ، سنا ، محل اقامت رسمی رئیس جمهور روسیه ، کلیساها و نمونه هایی از بازیگران روسی مانند تزار. میدان سرخ ، که به قرن 14 میلادی برمی گردد ، کلیسای جامع سنت باسیل ، موزه تاریخی دولت و آرامگاه لنین ، محل استراحت ولادیمیر لنین رهبر بلشویک است.

مركز تاریخی سن پترزبورگ 

مركز تاریخی سن پترزبورگ

سن پترزبورگ یکی از زیباترین شهرهای جهان است که دلیل اصلی آن معماری منحصر به فرد آن است. مرکز تاریخی و حومه آن به دلیل آثار برجسته معماری ، در کاخ ها و کلیساهای جامع ساخته شده توسط استادان روسی و ایتالیایی از قرن 18 و 19 در سراسر جهان شناخته شده است. از دیدنی های دیدنی باید به قلعه پیتر و پل ، کلیسای جامع پیتر و پل ، موزه Kunstkammer ، کاخ تابستانی پیتر اول ، کاخ زمستانی ، صومعه Smolny ، ارمیتاژ ، آکادمی علوم ، آکادمی هنر ، کاخ مرمر ، کاخ توریدا ، کاخ آنیچکوف ، کلیساهای جامع کازان و سنت آیزاک ، جزیره تف واسیلیفسکی ، میدان کاخ و چشم انداز نوسکی.

 ستون های لنا

 ستونهای لنا

ستونهای لنا سازندهای صخره ای عمودی هستند که 40 کیلومتر در امتداد ساحل رودخانه لنا در یاکوتیا امتداد دارند. قدمت آنها به اوایل دوره کامبرین (530 میلیون سال پیش) می رسد. از دور به نظر می رسد یک دیواره جامد تشکیل می دهند که به رودخانه پایین می آید. خشن و در عین حال باشکوه ، زیبایی خارق العاده آنها واقعاً مسحورکننده است. آنها از سال 2012 تحت حفاظت یونسکو قرار گرفته اند.

جزایر سلووتسکی

جزایر سلووتسکی

مجمع الجزایر سلووتسکی شامل شش جزیره با مساحت 300 کیلومتر مربع است و در دریای سفید ، 250 کیلومتری آرخانگلسک واقع شده است. این منطقه غنی از آثار باستانی است که قدیمی ترین آنها مربوط به هزاره های 2 و 3 قبل از میلاد است. یکی از مکانهای دیدنی اصلی صومعه Solovetsky است که در نیمه اول قرن 15 تأسیس شده است. در اوایل قرن 20 ، این ارگ ارتدکس با قدمت چند ساله به اردوگاهی برای زندانیان سیاسی تبدیل شد که تا سال 1939 وجود داشت. فقط در دهه نود بود که زندگی رهبانی در اینجا از سر گرفت. مجمع الجزایر سولووتسکی ، که اکنون یک ذخیره گاه تاریخی و فرهنگی است ، نه تنها به دلیل تاریخ چشمگیر ، بلکه به دلیل چشم انداز غیر معمول خود ، از جمله تپه ها ، دریاچه ها و دره ها جذاب است. مجمع الجزایر سلووتسکی از سال 1992 تحت حفاظت یونسکو قرار دارد.

مشاوره و ارتباط با ما

02188971928 | 02188963291

بناهای تاریخی سنگ سفید ولادیمیر و سوزدال

بناهای تاریخی سنگ سفید ولادیمیر و سوزدال

این شهرها از قدیمی ترین شهرهای روسیه هستند که در قرون 12 و 13 در رأس حکومت قدیمی ولادیمیر-سوزدال قرار داشتند و هنوز هم برخی از ویژگی های منحصر به فرد معماری و هنری را که در هیچ جای دیگر نخواهید داشت ، حفظ می کنند. این ویژگی ها شامل سنگ تراشی از سنگ آهک سفید ، نسبت های تصفیه شده ، تراش سنگ های نفیس و “سبک” بودن نمای ساختمان ها است که همه با چشم انداز اطراف ترکیب می شوند. کلیساهای جامع اوسپنسکی و دیمیتریفسکی در ولادیمیر ، گیت های طلایی ، کلیسای جامع مولودی در سوزدال و اتاق های اسقف در صومعه های سوزدال کرملین ، اسپاسو-اوفیمیایف و پوکروسکی برجسته ترین نمونه های این سبک معماری هستند. در سال 1992 در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده است.

دریاچه بایکال

دریاچه بایکال

دریاچه بایکال در قسمت جنوبی سیبری شرقی یک مکان طبیعی بی نظیر است که 25 میلیون سال قدمت دارد. این قدیمی ترین بدن آب شیرین روی زمین و عمیق ترین دریاچه در جهان است. بایکال بزرگترین دریاچه روسیه است. این ماده حاوی 20٪ آب شیرین جهان است. آب در بایكال كاملاً شفاف است و بعضی از اشیا در عمق تا 40 متر دیده می شوند. گیاهان و جانوران آن از هزاران گونه و گونه گیاهی و جانوری تشکیل شده است که سه چهارم آن را در هیچ جای دیگر جهان نمی توان یافت. زیبایی باورنکردنی دریاچه و محیط اطراف آن با خلیج های بسیار زیبا و صخره های شگفت انگیز گردشگران را از سراسر روسیه و هر گوشه جهان به خود جلب می کند. یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری روسیه است. این دریاچه از سال 1996 تحت حفاظت یونسکو قرار دارد.

دره Geysers و آتشفشانهای Kamchatka

دره Geysers و آتشفشانهای Kamchatka

شبه جزیره کامچاتکا ، واقع در شرق دور روسیه ، یک موزه بزرگ آتشفشان شناسی طبیعی است که بیش از 300 آتشفشان فعال و خاموش را به همراه ده ها آبفشان در خود جای داده است. در محل ذخیره گاه طبیعی کرونوتسکی 26 آتشفشان (از جمله 12 مورد فعال) ، یخچالهای طبیعی و دریاچه ها وجود دارد که در سال 1934 تاسیس شده است. این دره آبشارها در اوراسیا بی نظیر است و یک پدیده واقعی جهانی است. بیش از 20 آبشار بزرگ ، ده ها چشمه آب گرم و جهش بخار گاز در زمینی به مساحت 6 کیلومتر واقع شده اند.

کوه های آلتای

کوههای آلتای

آلتای منطقه ای در جنوب شرقی سیبری غربی است که دارای چشم انداز غنی از تضاد ، از جمله استپ ها ، تایگا ، تاندرا آلپ و یخچال های طبیعی است. آلتای میزبان چهار ذخیره گاه طبیعی است که همگی تحت حمایت یونسکو قرار دارند. ذخیره گاه طبیعی آلتای میزبان 1500 گونه از گیاهان بالاتر است و به خاطر دریاچه تله تسکوی (از نظر حجم آب شیرین بعد از دریاچه بایکال دوم) و منظره بی نظیر تایگا در اطراف دریاچه مشهور است. منظره اصلی مورد توجه در طبیعت طبیعی Belukha کوه دو قله Belukha    (4550 متر) است که به طور دائمی پوشیده از برف و یخچال های طبیعی است. قله این کوه تا قرن بیستم نرسیده بود. ذخیره گاه طبیعی کاتون دارای یک چشم انداز عمدتا یخبندان است ، زیرا یخچال های طبیعی تا 50٪ از مساحت آن را اشغال می کنند. بزرگترین یخچال طبیعی (یخچال کاتون) رودخانه کاتون را تغذیه می کند ، رودخانه ای که در میان پارچه ها بسیار محبوب است. همچنین یک آبشار زیبا از دریاچه های یخچال طبیعی در اینجا وجود دارد. سرانجام ، این منطقه محل فلات اوکوک است ، منطقه ای به اصطلاح “ممنوع” ، جایی که نقاشی های باستانی غارها و دفن های باستانی در آن پیدا شده است.

منطقه جنگلی spit

منطقه جنگلی spit

این یک شبه جزیره پوشیده از شن و ماسه در قسمت جنوب شرقی دریای بالتیک ، یکی از بزرگترین سازه های بادی (ایجاد شده توسط باد) در جهان است. مردم از قرون وسطی سازه های تخریب شده توسط دریا و باد را تقویت می کنند. در اواخر قرن 17 و 18 ، منطقه جنگلی Spit به 10٪ کاهش یافت. آبادی ها ، جاده ها و درختان زیر ماسه ها دفن شدند. در اواسط قرن نوزدهم ، کار احیای جنگل های فشرده آغاز شد. امروزه دو سوم منطقه جنگلی Spit پوشیده از جنگل است.

آشیانه پرستو Lastochkino Gnezd

آشیانه پرستو Lastochkino Gnezd

این قلعه مینیاتوری نئوگوتیک در صخره شیب دار Avrora در جنوب کریمه قرار دارد. سازه ای به نام “لانه پرستو” به دلیل ابعاد کوچک آن (عرض 10 متر ، طول 20 متر و ارتفاع 12 متر) و موقعیت مکانی آن در سال 1912 بر اساس طراحی معمار لئونید شروود ساخته شد. تاریخ قلعه بیش از یک قرن طول کشیده است که طی آن چندین صاحب را پشت سر گذاشته و حتی از یک زلزله جان سالم به در برده است. در ابتدا متعلق به صنعتگر آلمانی ولادیمیر اشتاینگل بود. در آغاز جنگ جهانی اول ، مالک جدید یک رستوران در اینجا افتتاح کرد. در دهه 1930 ، سازه ناامن شناخته شده و تعطیل شد. تنها 30 سال بعد بود که بازسازی ساختمان آغاز شد.

این 10 مکان دیدنی در روسیه جزو برترین و معروفترین جاذبه های گردشگری روسیه می باشد که امیدوارم در سفر به روسیه از دیدن آنها لذت ببرید.

این مطلب را از دست ندهید

اخذ ویزای کار در روسیه

جدیدترین مطالب

معرفی کشور رومانی
ارزانترین دانشگاه پزشکی روسیه
تحصیل رایگان پزشکی در روسیه
ارزانترین کشور تحصیل پزشکی بدون کنکور
هزینه تحصیل پزشکی در اروپا
تحصیل در رومانی بدون مدرک زبان
تحصیل پزشکی بدون محدودیت سنی
مزایای تحصیل در رومانی
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *