تمدید ویزا در روسیه

تمدید ویزای تحصیلی در روسیه

سوالی تمام دانشجویان ترم اول که مشغول به تحصیل در روسیه هستند، این است که چرا دعوت نامه های که دانشگاه برای ما میفرستد، ۹۰ روزه هستند؟ باید پس از 90 روز به ایران برگردیم؟ پس از پایان 90 روز باید چه کاری انجام دهیم؟

زمانی که دعوت نامه دانشگاه صادر می شود بیشتر از 92 روز نیست و ویزا نیز نهایتا 92 روزه صادر می شود.

با ما همراه باشید تا در ادامه مطلب بگوییم که پس از این زمان 3 ماهه در روسیه باید چیکار کنید؟

زمانی که وارد روسیه می شوید باید حداقل 30 روز از زمان ویزای شما باقی مانده باشد و اگر کمتر از 30 روز مانده بهتر است در ایران بمانید و مجدد دعوت نامه بگیرید تا ویزا برایتان صادر شود.

زمانی که 45 تا 30 روز از ویزای اولیه باقی مانده باید مدارکتان را به بخش ویزای دانشگاه ارائه دهید تا ویزای تمدید شده را تحویل بگیرید.

چه مدارکی برای تمدید ویزای تحصیلی نیاز هست؟

*اصل پاسپورت

*بیمه

*کپی برگه رجیستری

*کپی برگه میگرشن

*فیش بانکی 1600 روبلی که به حساب اداره مهاجرت از طریق بانکواریز میکنید.

دانشگاه مدارک شما را تحویل گرفته و پس از اتمام ویزای اولیه شما، پاسپورت شما را با ویزای جدید به شما ارائه می دهد.

برخی دانشگاه ها به صورت ترمی ویزای تحصیلی شما را تمدید میکنند (پس از اینکه شهریه ترم اول را پرداخت کردید ویزای شما برای 6 ماه تمدید می شود) و برخی بصورت یکساله .

تمدید ویزا در روسیه

تمدید ویزا در روسیه

نکات مهم در تمدید ویزا در روسیه

  • مهمترین مدرکی که برای تمدید ویزا باید ارائه دهید، برگه رجیستر می باشد که اکثر دانشجویان دراین مورد دچار دردسر می شوند و متاسفانه به برخی دانشجویان برگه رجیستر جعلی میدهند که همین امر موجب به دردسر افتادن دانشجو می گردد و باید از کشور روسیه خارج شوید تا مجدد بتوانید با ویزای جدید وارد روسیه شوید. در برخی مواقع دانشگاه این فرصت را به شما میدهد تا بتوانید برگه رجیستری اصل را تحویل دهید که این کاملا به لیدر شما بستگی دارد تا بتواند دانشگاه را برای دادن فرصت ، قانع نماید.

دانشجویانی که در خوابگاه دولتی و رسمی دانشگاه اسکان دارند، نگران برگه رجیستر نباشند ولی دانشجویانی که خانه اجاره میکنند یا در خوابگاه های خصوصی هستند، برای گرفتن برگه رجیستر به مشکل میخورند و باید در این زمینه هشیار باشند.

اگر در مورد رجیستر اطلاعاتی ندارید پیشنهاد میکنیم فیلم و مطلب زیر را از دست ندهید.

رجیستر روسیه 

  • ویزای اولیه شما یک بار ورود هست یعنی اگر وارد روسیه شوید و سپس خارج شوید دیگر نمیتوانید وارد روسیه شوید و ویزای شما باطل می شود و باید برای گرفتن ویزا اقدام نمایید. ویزای دومی که دانشگاه صادر میکند ویزای مولتی می باشد بدین معنی که میتوانید چندین بار ورود و خروج داشته باشید. اگر به مشکلی برخورد کردید که مجبور به بازگشت به ایران شدید حتما دعوت نامه جدید را از دانشگاه بگیرید و سپس از روسیه خارج شوید.
  • قبل از ارائه پاسپورت به دانشگاه، اموری که نیاز به پاسپورت دارد را انجام دهید زیرا زمانی که پاسپورت را به دانشگاه برای تمدید ویزا تحویل میدهید 1 ماه الی 45 روز به پاسپورت خود دسترسی ندارید و پاسپورت در اداره مهاجرت برای تمدید ویزا میماند و تنها یک گواهی که به آن اسپرافکا میگویند به شما ارائه میدهند که باید همیشه همراه خود نگه دارید و اگر پلیس از شما مدارک بخواهد میتوانیدبه جای پاسپورت اسپرافکا را ارائه دهید .

سخن پایانی

تا به اینجا تمامی موارد و نکات مربوط به تمدید ویزای تحصیلی روسیه را بطور کامل توضیح دادیم. اگر از دانشجویان مهاجرت تحصیلی خسروان باشید که مطمئن باشید در مورد تمدید ویزای تحصیلی به هیچ مشکلی برخورد نمیکنید زیرا تیم خسروان در دفتر مسکو پیگیر تمامی کارهای شما هستند و به شما کمک میکنند.

مشاوره و ارتباط با ما

02188971928 | 02188963291

جدیدترین مطالب

معرفی کشور رومانی
ارزانترین دانشگاه پزشکی روسیه
تحصیل رایگان پزشکی در روسیه
ارزانترین کشور تحصیل پزشکی بدون کنکور
هزینه تحصیل پزشکی در اروپا
تحصیل در رومانی بدون مدرک زبان
تحصیل پزشکی بدون محدودیت سنی
مزایای تحصیل در رومانی
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *