انتقال پول به روسیه

انتقال پول از ایران به روسیه

افرادی که برای تحصیل، تفریح و گردش و یا زندگی به کشورهای خارجی سفر میکنند، ممکن ست در شرایطی قرار گیرند که از ایران برای آنها پول ارسال شود. در این بین، دانشجویان بیشتر از سایر افراد نیاز به پول دارند و خانواده ها برای انتقال پول به روسیه دچار دردسرهایی می شوند. در این مطلب تیم مهاجرت تحصیلی خسروان تلاش نموده تا شما را با تمامی مراحل ارسال پول به روسیه آشنا نماید.

انتقال پول به خارج از کشور

با توجه به تحریم های شدیدی چندساله اخیر ایران علاوه بر آسیب های اقتصادی، امور بانکی و انتقال پول تحت تاثیر قرار گرفته است و ایرانی هایی که در خارج از کشور زندگی میکنند و همچنین تجار و بازرگانان برای انتقال پول دچار مشکلات و دردسرهای زیادی شدند. در این میان قطعا راه حلی باید وجود داشته باشد تا بتوان ارسال و انتقال پول انجام داد. با ادامه این مطلب همراه ما باشید تا راه حل ها را برای شما توضیح دهیم.

انتقال پول به روسیه

انتقال پول به روسیه

راه حل انتقال پول به روسیه

ایرانی ها در روسیه نیز همچون سایر کشورها مشغول به تجارت و بیزینس هستند و پول دریافتی آنها روبل (واحد پول روسیه) می باشد و مجبور هستند که این پول را به روبل تبدیل کنند تا بتوانند هزینه های خود را در ایران ساپورت نمایند و نمیتوانند مبالغ هنگفت رابصورت دستی با خود به ایران بیاورند و در یاران تبدیل کنند و از طرفی هم بعلت تحریم، انتقال پول از طریق بانک های ایران و روسیه صورت نمی گیرد. پس بهتر است در روسیه پول های خود را به ریال تبدیل کند. اما چطور؟…
از طرفی افرادی که در روسیه زندگی و یا مشغول به تحصیل هستند، برای مخارج خود نیاز به روبل دارند و نمیتوانند با ریال خرید کنند.
افرادی که از ایران میروند میتوانند با خود ریال ببرند و در آنجا با تاجر ایرانی که روبل دارد، معامله کنند و به این صورت مشکل تبدیل پول حل می شود.
اما این یک راه حل کلی است و به این سادگی هم نیست و از طرفی شما چطور میتوانید یک تاجر ایرانی در روسیه پیدا کنید.

انتقال پول از طریق صرافی

صراف یک واسطه می باشد تا این معامله صورت گیرد. صرافان به قیمت روز و با حجم زیاد روبل ازتجار در روسیه خریداری مینمایند و در ایران میتوانید با مراجعه به صرافان قابل اعتماد، ریال خود را به روبل تبدیل کنید.
تا به اینجا با این راه حل آشنا شدید اما باید به نکات مهمی توجه کنید که در ادامه به آن می پردازیم.
نکات مهم :
۱- برخی افراد در روسیه که با یک تاجر و یا شرکت در روسیه به توافق رسیده اند، روبل به دانشجویان میفروشند و از طریق آن کسب درآمدمی کنند که برخی قابل اعتماد و متاسفانه برخی بسیار غیر قابل اعتماد هستند. پس اگر ازاین طریق میخواهید ریال خود را به روبل تبدیل کنید افراد مطمئن را انتخاب کنید.
۲- اگر میخواهید از طریق صرافیاینکار را انجام دهید بهتر است قبل از هرچیز سوابق صرافی را بررسی نمایید.
۳- افرادی که هم در روسیه و هم در ایران دفتر رسمی دارند، قابل اعتمادتر می باشند و میتوانید از طریق دفاتر، سوابق آنها را بررسی نمایید و اگر اتفاقی افتاد میتوانید از طریق دفترایران و یا دفتر روسیه، پیگیری نمایید.
۴-افرادی که مشغول به تحصیل در روسیه هستند، هنگام پرداخت شهریه، حتما صراف مطمئن انتخاب کنید، زیرا اگر پرداخت شهریه شما دچار مشکل شود ممکن است منجر به اخراج دانشجو گردد.
در مطالب بعدی چگونگی بررسی سوابق صراف و بهترین راه حل انتقال پول و پرداخت شهریه دانشگاه را با ذکر نکات مهم ارائه میدهیم. با ما همراه باشید.

مشاوره و ارتباط با ما

02188971928 | 02188963291

جدیدترین مطالب

معرفی کشور رومانی
ارزانترین دانشگاه پزشکی روسیه
تحصیل رایگان پزشکی در روسیه
ارزانترین کشور تحصیل پزشکی بدون کنکور
هزینه تحصیل پزشکی در اروپا
تحصیل در رومانی بدون مدرک زبان
تحصیل پزشکی بدون محدودیت سنی
مزایای تحصیل در رومانی
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *