اجاره ماشین در روسیه

اجاره ماشین در روسیه برای دانشجویان یا گردشگران این کشور، یک مزیت عالی به شمار می رود. بسیاری از افراد به استفاده از تاکسی تمایل نداشته یا نیاز دارند تا بارها در سطح شهرهای مختلف، رفت و آمد کنند. در چنین شرایطی بهتر است تا به جای استفاده از تاکسی، برای اجاره خودرو در روسیه، اقدام کنید. در ادامه این مطلب از موسسه مهاجرت تحصیلی خسروان، قصد داریم تا شما را با روش اجاره ماشین در روسیه، آشنا کنیم.

آشنایی با کرایه ماشین بدون راننده

در چند سال اخیر، سیستمی تازه به نام Car Sharing در کشور روسیه به محبوبیت رسیده است. برای کرایه ماشین بدون راننده، تنها کافی است تا اپلیکیشن مرتبط با آن را روی موبایل هوشمند خود نصب کرده و پس از انتخاب مدل ماشین مد نظر خود، درخواستتان را ثبت کنید. این برنامه، نزدیک ترین ماشین به شما را پیدا کرده و آن را با باکی پر از بنزین به همراه کدی مخصوص در اختیارتان قرار می دهد. مسافران هیچ محدودیت زمانی برای استفاده از ماشین نداشته و تنها باید برای هر دقیقه باید مبلغی از 3 روبل الی 12 روبل را پرداخت کنید. نکته جالب این است که پارک کردن خودرو در سطح شهر و فرودگاه، نیازی به پرداخت هزینه نداشته و تنها جریمه ها بر عهده راننده خواهد بود.

اجاره ماشین در روسیه

اجاره ماشین در روسیه

از معروف ترین شرکت های ارائه دهنده ماشین اجاره ای در روسیه، می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.
• Яндексдрайв
• BelkaCar
• Делимобиль
• МатрёшCar

چه مقرراتی در رابطه با راننده خودرو کرایه ای در روسیه وجود دارد؟

پیش از اقدام برای کرایه خودرو در روسیه، ضروری است تا با قوانین مربوط به آن، آشنایی پیدا کنید. به طور معمول در شرکت های اجاره خودرو در این کشور، راننده خودروهای کلاس A و B باید بیش از 21 سال و راننده خودروهای کلاس C و بالاتر، باید بیش از 23 سال سن داشته باشند. فراموش نکنید که در زمان اجاره خودرو، باید کارت شناسایی و گواهینامه رانندگی خود را به همراه داشته باشید. این گواهینامه باید حداقل تا یک سال پس از اجاره خودرو از شرکت، اعتبار داشته باشد.
برخی شرکت های بزرگ اجاره خودرو در روسیه، علاوه بر مدارک گفته شده، یک یا دو کارت اعتباری دارای سپرده فعال هم از شما خواهند خواست. مبلغ سپرده خودرو، با توجه به مدل آن تعیین شده و چیزی در حدود 4500 تا 5000 خواهد بود.

اجاره ماشین در روسیه

اجاره ماشین در روسیه

سخن پایانی
در این مطلب از موسسه مهاجرت تحصیلی خسروان، شما را با اجاره خودرو در روسیه، شرایط و مقررات آن، آشنا کردیم. حال در سفر بعدی خود به این کشور، به سادگی می توانید تا خودرو مورد علاقه خود را کرایه کرده و با آن، ساعت ها رانندگی کنید. اگر در این مطلب، در رابطه با اجاره خودرو به پرسشی از شما پاسخ داده نشد، می توانید آن را با کارشناسان ما در میان بگذارید.

مشاوره و ارتباط با ما

شماره تماس

۰۲۱-۵۲۷۱۶

اینستاگرام خسروان

جدیدترین مطالب

معرفی کشور رومانی
ارزانترین دانشگاه پزشکی روسیه
تحصیل رایگان پزشکی در روسیه
ارزانترین کشور تحصیل پزشکی بدون کنکور
هزینه تحصیل پزشکی در اروپا
تحصیل در رومانی بدون مدرک زبان
تحصیل پزشکی بدون محدودیت سنی
مزایای تحصیل در رومانی
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *