دانشگاه دوستی ملل‌ یا همون رو‌دن ، بهترین دانشگاه برای دانشجویان خارجی در روسیه

سلام بچه ها میخوام امروز‌ باهم درباره رودن صحبت کنیم ، دانشگاهی که بازم مثل سال ۲۰۱۷ مورد تایید شده و به خاطر چندتا ویژگی‌‌‌ خوب ، نظر خیلی هارو به خودش جذب کرده..

دانشگاه رودن  هر ۳ تا رشته اصلی رو‌ داره و پزشکی و دندانپزشکی به زبان انگلیسی هم توی این دانشگاه تدریس میشه .. و خیلی جالبه که برای ورود به کورس اصلی رودن ، آزمون ورودی وجود نداره‌ ..

دانشگاه رودن خوابگاه اختصاصی خودشو داره که روبروی خود‌ دانشگاه هستن و این یه امتیاز خیلی خوب محسوب میشه که شما در زمان تحصیل و مخصوصا در روزهای زمستون ، برای رفتن به دانشکاه اذیت نشین…

برای ورود به رشته های پزشکی و دندانپزشکی به زبان انگلیسی ، شما نیازی به گذروندن دوره پادفک ندارید و میتونید برای سال ۲۰۲۱ تا آخر شهریور ماه مدارکتون رو برای ثبت نام در دانشگاه ثبت کنید..

کسایی که علاقه دارن پزشکی و دندانپزشکی و داروسازی رو به زبان روسی بخونن ، میتونن دوره پادفک ۲ ترمه که حدود ۴۹۰۰$ هزینه داره‌ ثبت نام کنن و اینو بدونید که همزمان با ثبت نام دوره پادفک ، میتونید پذیرش کورس اصلی رو هم بگیرید که خیالتون از این نظر راحت باشه..

شما با داشتن یه معدل دیپلم خوب میتونید به راحتی بدون آزمون ورودی رشته های پزشکی دندانپزشکی به زبان انگلیسی و روسی و داروسازی به زبان روسی وارد دانشگاه رودن بشید پس فرصت رو از دست ندین و همین الان با شماره های دفتر خسروان در تهران تماس بگیرید.

02188971928 | 02188963291

اگر میخواهید با شرایط تحصیل در روسیه آشنا شوید، پیشنهاد میکنم مطلب زیر را حتما مطالعه نمایید.

تحصیل در روسیه