اینفوگرافی دانشگاه فدرال کازان

دانشگاه کازان

دانشگاه فدرال کازان یک مرکز شناخته شده دانشگاهی است که در اشکال مختلف همکاری بین المللی انجام می دهد. دانشگاه کازان دومین دانشگاه قدیمی روسیه است که تعدادی از برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد را ارائه می دهد که به زبان انگلیسی تدریس می شوند.

بیش از 10500 دانشجوی بین المللی از حدود 101 کشور در برنامه های آکادمیک در دانشگاه فدرال کازان ثبت نام می کنند. چشم‌انداز بین‌المللی دانشگاه در فرصت‌های تحقیق و تبادل نیز منعکس می‌شود – دانشجویان و اعضای هیئت علمی دانشگاه KFU در برنامه‌های تحقیق و تبادل دوجانبه با بیش از 370 شریک در 70 کشور شرکت می‌کنند. با دانشگاه کازان که همیشه به عنوان پلی بین شرق و غرب در نظر گرفته شده است، می توانید دنیایی از ایده ها، تنوع و فرهنگ را کشف کنید. شما می آموزید، رشد می کنید و پتانسیل های خود را هم در کلاس درس و هم خارج از آن کشف خواهید کرد.

KFU در بین 350 دانشگاه برتر جهان در رتبه بندی QS World University Rankings® 2021-2022 رتبه بندی شده است. در رتبه بندی دانشگاه های جهانی QS بر اساس موضوع، در بین 100 دانشگاه برتر جهانی برای مهندسی – نفت، 150 برتر برای آموزش، 200 برتر برای زبان شناسی، تاریخ و زبان انگلیسی، و 250 برتر برای زبان های مدرن قرار دارد. KFU همچنین به طور کلی در سیستم ارزیابی QS Stars دارای رتبه 5+ است.

فارغ التحصیلان مشهور این دانشگاه عبارتند از: رمان نویس تحسین شده لئو تولستوی، ولادیمیر لنین انقلابی، الکساندر باتلروف شیمیدان (که نام او به دهانه ای در ماه داده شده است)، نیکولای زینین و بسیاری دیگر.

ماموریت دانشگاه فدرال کازان به شرح زیر است:

– توسعه یک مرکز تحقیقاتی و دانشگاهی قوی با حمایت از توسعه نوآورانه منطقه ای و کشوری با ارائه برنامه های دانشگاهی کلاس جهانی، تحقیق و توسعه فناوری.

– توسعه منابع انسانی رقابتی در منطقه ولگا، پویاترین منطقه در حال توسعه روسیه در زمینه های پتروشیمی، بیوتکنولوژی، فناوری اطلاعات و ماشین سازی.

– ارتقای کازان به عنوان یک شهر خلاق و مرکز آکادمیک در کلاس جهانی، حفظ و توسعه میراث فرهنگی و آموزشی منحصر به فرد آن در منطقه انتقالی متنوع قومی و مذهبی بین اروپا و آسیا.

درباره دانشگاه فدرال کازان روسیه :

دانشگاه فدرال کازان کازان دومین دانشگاه قدیمی در روسیه می باشد.

این دانشگاه دراصل بنام دانشگاه شاهنشاهی کازان بوده و سپس بنام اولیانوف لنین دانشگاه ایالتی کازان ولادیمیر تغییر نام داد.

دانشگاه فدرال مرکز دانشگاهی بین المللی و شناخته شده ای است که در بین موسسات و مراکز عالی روسیه رتبه ۱۵ را از آن خود کرده است.

که شامل ۱۵۲ دوره لیسانس , ۱۰۹ دوره فوق لیسانس و ۱۳۷ دوره تخصصی و ۸۸ دوره دکترا می باشد.

زدیک به ۲۰۰۰۰۰ دانشجو از ۶۷ کشور جهان در این مشغول به تحصیل هستند.

دانشگاه فدرال کازان

دانشکده های دانشگاه کازان:

  • پزشکی پایه و زیست شناسی
  • علوم زیست محیطی
  • زمین شناسی و تکنولوژی نفت
  • روابط بین الملل
  • تاریخ

معرفی دوره پادفک دانشگاه کازان:

دوره پادفک اصولا یک دوره ۶ الی ۱۰ ماهه است که متقاضی تحصیل بر اساس رشته انتخابی خود بایستی پادفک مورد نظر را بگذراند و بسته به رشته انتخابی دروس دوره پادفک تغییر می کند. مثلا فردی که می خواهد رشته های علوم پزشکی را بخواند باید پادفک pre-medical را بخواند. اصولا گذراندن دوره پادفک زمانی اجباری است که زبان تحصیل صرفا روسی باشد. در صورتیکه گذراندن دوره پادفک برای تحصیل به زبان انگلیسی اجباری نیست. دوره پادفک در روسیه شامل ۴ الی ۶ ساعت درس در روز می باشد.

شهر کازان:

شهر ۱۰۰۰ ساله کازان شهر جوان نام گرفته است زیرا بزرگترین شهر دانشجویی روسیه است.

زبان روسی بطور گسترده در بین مردم صحبت می شود و زبان تاتار در بین تاتارها بطور گسترده رایج است.

جمعیت آن حدود ۱/۱۵۰/۰۰۰ نفر است و هشتمین شهر پرجمعیت روسیه است.

خوابگاه دانشگاه فدرال کازان

خوابگاه دانشگاه کازان روسیه:

خوابگاه دانشجویی به ۸۰۰۰ دانشجو خدمات می دهد و دارای امکانات ورزشی , درمانگاه , تیم امنیتی و سایر امکانات مختلف است.

در سال ۲۰۱۰ دانشگاه ۲۰ ساختمان مسکونی که برای مسابقات جهانی دانشجویی ۲۰۱۳ در دهکده المپیک ساخته شده است را در اختیار گرفت.

دانشجویان سال اول می توانند اتاق مورد علاقه خود را در یکی از ۲۶ خوابگاه راحت انتخاب کنند.جایی که همه امکانات لازم برای زندگی , آموزش و تفریح وجود دارد.

تاریخچه دانشگاه کازان

دانشگاه فدرال کازان با قدمت ۲۰۰ ساله در بزرگترین شهر دانشجویی روسیه است.

دانشگاه علوم پزشکی دولتی فدرال یک دانشگاه با قدمت ۲۰۰ ساله است. که آن را به یکی از قدیمی ترین دانشگاه فدراسیون روسیه تبدیل میکند. در ۱۸ نوامبر ۱۸۰۴ امپراتور الکساندر اول این دانشگاه را تاسیس کرد.
امروزه دانشگاه علوم پزشکی کازان از نظر تعداد دانش آموزان در صدر جدول است و بیش از ۲۴۰۰۰ دانشجو را از ۴۹ کشور جهان آموزش داده است.

دانشگاه فدرال کازان

دانشکده های فدرال کازان

  • پزشکی پایه و زیست شناسی
  • علوم زیست محیطی
  • زمین شناسی
  • تکنولوژی نفت
  • روابط بین الملل
  • تاریخ

خوابگاه های منحصر به فرد دانشگاه کازان

دانشجویان خارجی دانشگاه فدرال کازان در منطقه مسکونی دهکده جهانی زندگی می کنند.این بزرگترین و مجهزترین خوابگاه در روسیه است که می تواند حدود ۹۰۰۰ نفر را در خود جای دهد. در سال ۲۰۱۰ داننشگاه ۲۰ ساختمان مسکونی که برای مسابقات جهانی دانشجویی ۲۰۱۳ در دهکده المپیک ساخته شده است را در اختیار گرفت.

از خوابگاه به دانشگاه با ماشین حدود ۱۰ دقیقه و به صورت پیاده حدود ۳۰ تا ۴۰ دقیقه فاصله دارد.

هزینه تحصیل در دانشگاه کازان روسیه

  • پزشکی روسی 383.940 روبل
  • پزشکی انگلیسی 493.740 روبل
  • دندانپزشکی روسی 383.940 روبل
  • دندانپزشکی انگلیسی 493.740 روبل
  • داروسازی روسی 255.840 روبل

محوطه خوابگاه دانشگاه کازان

دانشجویانی که در خوابگاه زندگی می کنند تحت نظارت شورای دانشجویی هستند. که هدف آن ها ساماندهی زندگی دانشجویی و کنترل امنیت و شرایط بهداشتی خوب و سازماندهی فعالیت های فرهنگی و ورزشی در خوابگاه است.
تمام ساختمان های موجود در قلمرو مجهز به دوربین های مدار بسته و سیستم های تهیه مطبوع هستند. در محوطه خوابگاه مرکز پزشکی، داروخانه، سالن زیبایی، سوپر مارکت، بانک، زمین های بازی، بسکتبال، والیبال و … وجود دارند.

برای تحصیل در کازان از مهاجرت تحصیلی خسروان راهنمایی و مشاوره بگیرید.

ارزانترین و با کیفیت ترین دانشگاه در لیست دانشگاه های وزارت بهداشت در سال ۲۰۲3

دانشگاه فدرال کازان در سال ۱۸۰۴ میلادی تاسیس شد. که حدودا ۷-۸ سال هست که رشته های پزشکی را ارائه میدهد.

دو شعبه در شهر یلابوگا و چنلی داره که اینها مورد تایید وزارت بهداشت ایران نیستن. به این نکته توجه کنید چون در سالهای گذشته همکاران و موسسات از این مورد سواستفاده کردن و آینده خیلی از بچه ها با این‌قضیه خراب شده بود. نکته ی خیلی مهمی هست که شعبات چنلی و یلابوگا مورد تایید وزارت بهداشت نیستن.

یکی از ویژگی های عالیه دانشگاه فدرال کازان داشتن خوابگاه منحصر به فرد با امکانات رفاهی که جزو ۳ خوابگاه برتر روسیه است را سالانه ۱۰۰ دلار به شما اجاره میدهد. که هیچ کجای روسیه نمیشود شما ۱ سال زندگی کنید و ۱۰۰ دلار پرداخت کنید. این میتونه یک ویژگی برای دانشجویان ایرانی باشه که به سمت دانشگاه فدرال کازان جذب شوند.

دانشگاه فدرال کازان به شما یک فرصت میدهد تا دوباره در مسیر آرزوهاتون قرار بگیرین ولی این به معنی این نیست که اگر شما دانشگاه فدرال کازان رو انتخاب کردین به راحتی میتونین رشته ی پزشکی رو بخونین. رشته پزشکی، داندانپزشکی و داروسازی رشته هایی هستن که همه جای دنیا سخت هستن. و حالا به زبان دیگه هم میخواد خونده بشه سختتر میشه. اینجا فرش قرمز برای کسی پهن نشده. شما اگر بیاین در دانشگاه فدرال کازان و این امکانات خوب رو بخواین باید واقعا درس بخونین که بتونین بعد از دوره پادفک از پس آزمون ورودی بربیاین.

این قول رو ما به شما میدیم اگر شما ۱ سال دوره پادفک رو خیلی خوب بخونین و بتونین اون درسها رو مرور بکنید و تلاش خودتون رو بکنید حتما از پس آزمون ورودی برمیاین.

ما همه ی کارهای مهاجرت شما رو صفر تا صد انجام میدیم که شما با خیال آسوده اینجا فقط درستون رو بخونین و نگرانی و دغدغه ای از نظر کارهای مهاجرت و اقامتیتون نداشته باشین.

فرصت درس خوندن تو دانشگاه فدرال کازان و این شهر زیبا رو از دست ندین و همین الان با ما تماس بگیرین.

برای مشاهده فیلم خوابگاه دانشگاه کازان کلیک کنید

مشاوره و ارتباط با ما

۰۲۱-۵۲۷۱۶